2019

Detta året har varit så mycket bättre än förra. Är så tacksam och stolt över mig själv. Rädd var man att det skulle va ett mörkt hål man ej kom ur men jokes on mE ;P klart man kom ut med ett paket 📦 trauma o rädslor o triggerz men hallå I MADE IT so FKN far faaar farfar?! 
Check list 2019:
Gick en kurs på UNI = fick B ✅ 
Började ett actual day to day job ✅ 
Lärde mig forreal jobba med barn ✅ 
Lärde mig en massa massa ✅ 
Hade första afterpartysen och spec studioon ✅ 
Även första crazylifenight haha or nah ✅ 
Bara insåg att faktiskt så kanske kan folk gilla mig ✅ (still going through it :)
Kommit närmre att veta vad jag vill (i guess) ✅ 

Kollaaaa hon så doktig jag är iaf stenkålsnöjd med mina accomplications :P
Tack o adjö
Knäggebrö
Vi ska alla dö
Men ente nöuuuuu 
🥰🥰🥰🥰🥰💣🍸🤷🏼‍♀️🥶🥊👑🚨👋🏻👸💃
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera här: