Today I was happy

Ja idag va jag faktiskt glad o rätt nöjd, ätit mkt av mina hallongrottor med björnbärssylt, smörjat solkräm på en mage, träffat en olivia nr2, hejjat på gammal dagislärare, fått några kramar av mina fina barn, passat barn o tog det chill, lyckades bära frukten wtf folk verkar helt oroliga kring om jag kan det. Det va skönt att va tillbaka. Ska faktiskt bli litt synd att jag ej får va på fritids mer snart. O ännu mer synd att jag ej kmr va med dessa barnen för all framtid typ, eller asså inte så länge som jag hade velat. Fått rätt bra med energi av denna solisen tack solisen ich liebe dich auch. Fuck melatonin dagtid. Taggad på livet litegrann wiiie! Ser ni livet blir också bra ibland! Im just tryna be happiiii. 

Lets fuck up the world. Champagnen är poppad lets POUR IT UUUUPPP 🤪🤪🤪 (null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera här: